A koronavírus járvány mindannyiunk életére hatással volt. Sokat dolgoztunk azon, hogy a járvány idején senki ne maradjon ellátás nélkül. A kizárólag telefonos megkeresés lehetősége elégtelen lett volna ennek megvalósítására.
Alkalmazkodtunk a megváltozott helyzethez. A járvány kezdetétől fogva új csatornákat nyitottunk Önök felé. Praxisunk a pácienseink további biztonságos ellátása érdekében háziorvosi szoftvert váltott.
A tapasztalatok és visszajelzések egyaránt azt mutatják, hogy a megváltozott - telemedicinális elemeket is tartalmazó - betegellátás jóval hatékonyabb munkavégzést, betegelállását tesz lehetővé. A telemedicina (33/2020. (IX. 16.) EMMI) rendelet biztosítja számunkra azt, hogy továbbra is éljünk az új lehetőgekkel, melyet a NetDoktor háziorvosi szoftver maximálisan támogat.
Kérem Önöktől az alább olvasható, új betegellátási rend betartását.
- A betegellátás előjegyzés alapján történik. Fontosnak tartjuk az előjegyzésnél, hogy figyelembe vegyük az ellátás sürgősségét szakmai szempontok alapján.
- Ez miatt időpontelőjegyzés csak rajtunk keresztül lehetséges, Erodiumon ez a funkció nem működik a paraxisunkban.
Ha bármilyen okból szeretné igénybe venni a háziorvosi ellátást, a megadott lehetőségek egyikén keressen minket röviden részletezve a megkeresés okát.
- varkonyi.rendelo@gmail.com
- NetDoktor Páciens Mobil App
- Erodium e-rendeles (Erodium kártyával rendelkezők esetében)
Segítse munkánkat! A telefonos elérhetőség maradjon azon Pácienseinknek, akiknek más megoldás nem megoldható. A kapcsolatfelvétel céljaira - lehetőség szerint - részesítsék előnyben a telefonnal szemben a fentiek egyikének használatát. Felhívom a figyelmüket arra, hogy a lehetőségek közt mobiltelefonszám nem szerepel!
- Akut panaszok esetén az ellátásigényt jelezzék minden nap 08.00-09.00 között e-mailben, mobilapplikáción, Erodium e-rendelésen keresztül. (légúti, húgyúti fertőzés tünetei, hasi, mellkasi fájdalom, fejfájás stb.) Táppénz igénynél különösen fontos ez. Ha valaki nem tudja munkáját ellátni és szeretné, hogy ezt a háziorvosa igazolja, akkor a kérés bejelentése nem maradhat a rendelés végére. Kivétel az, ha a pácienst munkából küldik haza.
Rendelésünk első egy órájában történik ezen bejelentések átnézése. Keresni fogom páciensemet a nap folyamán további teendő vagy időpontegyeztetés megbeszélése céljából. Aktuális telefonszámot mindig adjon meg!
- A nem sürgős, gondozási, ill. kivizsgálási feladatokkal kapcsolatos teendők megbeszelése ezt követően - a rendelési idő második felében, kizárólag időpontra, előjegyzés alapján - lehetséges. (Ide tartozik a leletek megbeszélése, különböző kivizsgálásokkal kapcsolatos teendők, jogosítvány hosszabbítás, időszakos státuszfelvételek és minden tervezhető vizsgálat, tervezhető orvos-beteg találkozás.)
Az előjegyzés az aktutális kapacitásunktól függ. Előfordulhat, hogy távolabbi időpontok adására van csak mód, azaz néhány napos/hetes várakozási idő alakul ki (különösen a megnövekedett számú légúti fertőzéses esetek időszakában).
- FONTOS! Ha állapota miatt ellátása csak otthonában lehetséges, akkor a kedd és csütörtöki rendelési napokon, azaz a délutáni rendeléseink napjain ennek kezdeményezése DÉLELŐTT történjen kizárólag telefonon (72/547-650). Hívását Polgárné Bátai Anett fogadja, aki kikérdezi Önt és továbbítja számomra kérését. A háziorvosi készenlét ideje 07.00-15.00-ig tart, tehát a délutános rendelési napokon a háznál történő ellátásra délelőtt van csak mód. Kérésem lényege, hogy 15 órától ügyeleti ellátás van, a háznál történő ellátásra a délelőtti készenléti idő a megfelelő. A délelőtti rendelési napokon nem szokott probléma lenni, de a délutános napokon ne várják meg a 12-kor kezdődő rendelés elejét, mert a háznál történő teendők ellátására van a délelőtti időszak.
- Leletei, e-receptjei követésére hasznos az ügyfélkapun keresztül elérhető EESZT ("felhő") használata. (Részleteket az ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK utolsó menüpontjában olvashat.) Örömünkre szolgál, ha minél többen használják! Ha EESZT használatra nincs lehetősége, akkor jegyezze fel a gyógyszerfelírás dátumát és kövesse naptárjában, rendszerint 90 napra látjuk el gyógyszerekkel vagy kérjen információt a gyógyszertárban.
- Laborvizsgálat eredmények nyomtatott formában történő kiadása a labor recepcióján történik vagy a laborlelet az EESZT használatával pácienseink számára is elérhető.
Laboreredményének megbeszélésére lehetőség van rendelőnkben.
Ha igénye van arra, hogy a labroratóriumi leletei otthon rendelkezésre álljanak, forduljon a laborhoz vagy használja az EESZT-t a Kormányablakban történő ügyfélkapu regisztrációt követően. Háziorvosi rendelőben laboreredményt nem nyomtatunk otthoni őrzésre, ez a vizsgálatot végző intézmény feladata.